Szanowni Państwo, zapraszamy do udziału w rekrutacji!
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Przemysłowy Instytut Motoryzacji to instytut współtworzący trzecią największą sieć badawczą w Europie. Instytut prowadzi prace badawczo-rozwojowe w dziedzinie motoryzacji.
Liczba wakatów: 1
Zakres obowiązków:
- organizowanie i przeprowadzanie postępowań zgodnie z ustawą o prawie zamówień publicznych oraz o wartości do 130 000 zł netto zgodnie z wewnętrznymi regulacjami i zasadami dotyczącymi zakupów finansowanych ze środków UE,
- realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych,
- ogłaszanie postępowań zgodnie z obowiązującym prawem dokumentów (ogłoszenie, SWZ, OPZ i inne),
- udział w pracach nad dokumentacją przetargową oraz dokumentacją formalną dotyczącą postępowań zakupowych,
- udział w pracach komisji przetargowej jako jej sekretarz,
- sprawdzanie ofert pod względem formalnym,
- udzielanie merytorycznego wsparcia uczestnikom procesu udzielania zamówień publicznych,
- przygotowanie dokumentacji zamówieniowej m.in. SWZ, projektów umów, ogłoszeń, zapytań ofertowych,
- prowadzenie korespondencji z wykonawcami,
- opiniowanie wniosków zakupowych, prowadzenie wewnętrznych rejestrów,
- pomoc w pracach nad przygotowywaniem rocznego planu zakupów i zamówień publicznych,
- współpraca z kancelarią prawną w zakresie wsparcia procesów zakupowych.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze, administracyjne lub podyplomowe studia w zakresie zamówień publicznych),
- bardzo dobra znajomość ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
- co najmniej 2-letni staż pracy na stanowisku, na którym do podstawowych obowiązków pracownika należało przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- praktyczna znajomość programów MS Office (Word i Excel); umiejętność obsługi narzędzi informatycznych stosowanych w procesie udzielania zamówień publicznych,
- samodzielność w rozwiązywaniu problemów,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, zaangażowanie,
- umiejętność działania pod presją czasu i organizacji czasu pracy,
Mile widziane:
- praktyczna znajomość elektronicznych platform zakupowych,
- znajomość wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach zakupów finansowanych ze środków UE.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego (kursy, szkolenia),
- bezpłatne miejsce parkingowe,
- pakiet socjalny – dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dofinansowanie do kart Medicoversport,
- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie w korzystnej cenie (odpłatnie),
- możliwość skorzystania z pakietu opieki medycznej w korzystnej cenie (odpłatnie).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji zawierającej CV w terminie do 26.05.2023 r.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2019, poz. 1781, z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
Realizując obowiązek informacyjny z art. 13 ust. 1 i 2 RODO przekazuje się poniższe informacje.
Administrator: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Przemysłowy Instytut Motoryzacji, z siedzibą w Warszawie przy ul. Jagiellońskiej 55, 03-301 Warszawa.
Z administratorem można się skontrować pisemnie pisząc na adres siedziby oraz mailowo pisząc na adres: instytut@pimot.lukasiewicz.gov.pl
Inspektor Ochrony Danych: Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: iod@pimot.lukasiewiz.gov.pl lub poczty tradycyjnej pisząc na adres siedziby administratora z dopiskiem „Dane osobowe”.
Cele i podstawy przetwarzania: Celem przetwarzania jest przeprowadzenie procesu rekrutacji, w tym nawiązanie kontaktu na etapie prowadzenia tego procesu oraz nawiązanie stosunku pracy w przypadku pozytywnego jej zakończenia, a także archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu rekrutacji zgodnie z wymogami prawa powszechnie obowiązującego.
Podstawy przetwarzania:
a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zawarcie umowy o pracę;
b) art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
c) art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO – zgoda
Odbiorcy danych: Dane osobowe mogą być przekazywane następującym odbiorcom danych w zakresie: realizacji usługi niszczenia i archiwizacji dokumentacji; usług zaopatrujących Centrum Łukasiewicz w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne zapewniające sprawne zarządzanie (w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych, dostawcom sprzętu, firmom kurierskim i pocztowym).
Czas przetwarzania danych osobowych: Dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia rekrutacji. Po jej zakończeniu są niszczone. W przypadku, gdy kandydat do pracy wyrazi zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w przyszłych rekrutacjach dane osobowe będą przechowywane 9 miesięcy.
Prawa osób: Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania jest zgoda wyrażona na podstawie przepisów RODO – prawo do wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.
Podanie danych: Podanie danych osobowych w zakresie wskazanym przepisami Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.