Ogłoszenie o naborze na stanowisko: Zastępca dyrektora ds. Finansowych i operacyjnych

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Przemysłowy Instytut Motoryzacji poszukuje pracownika na stanowisko:

ZASTĘPCA DYREKTORA DS. FINANSOWYCH i OPERACYJNYCH

Region: mazowieckie

 

Szanowni Państwo, zapraszamy do udziału w rekrutacji.

Poszukujemy osoby, którą cechuje samodzielność, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, sprawność w zarządzaniu zespołem ludzi.

Na stanowisku przewidywane są następujące zadania:

  • zarządzanie Działem Organizacyjno-Prawnym, Sekcją Zamówień, Działem Finansowo-Księgowym i Działem Zarządzania Projektami
  • organizacja i realizacja procesów planowania i sprawozdawczości w zakresie działalności i finansów Instytutu, w tym wynikających z wymagań ustawowych
  • organizacja pracy i nadzór nad realizacją działalności podległych działów
  • opracowanie i realizacja polityki rachunkowości Instytutu
  • opracowywanie i wdrażanie procedur wewnętrznych w zakresie gospodarki finansowej i organizacji
  • nadzorowanie prowadzenia gospodarki finansowej Instytutu zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • nadzorowanie i koordynowanie działalności Instytutu w zakresie zakupów usług i dostaw,
  • nadzorowanie i koordynowanie działalności Instytut w zakresie prowadzenia projektów krajowych i międzynarodowych,
  • nadzór i koordynacja przy planowaniu oraz realizacji inwestycji pod kątem finansowym
  • monitorowanie i bieżąca analiza wyniku finansowego Instytutu
  • przygotowanie wniosków, opinii i analiz dotyczących wszelkich działań powodujących skutki finansowe dla Instytutu
  • koordynowanie procesów przygotowania biznes planów oraz danych ekonomicznych niezbędnych do składania wniosków lub podpisywania umów na prace badawcze, rozwojowe i wdrożeniowe
  • organizacja i realizacja procesów kontroli wewnętrznej, polegającej na badaniu legalności, rzetelności i prawidłowości dokumentów dotyczących obrotu środkami pieniężnymi i rzeczowymi składnikami majątkowymi
  • współpraca z bankami oraz innymi instytucjami finansowymi oraz organami administracji w zakresie finansów,
  • planowanie podziału środków i sporządzanie raportów z wykorzystania subwencji i dotacji
  • nadzór nad terminowością rozliczeń, w szczególności z tytułu podatków (VAT, CIT, PIT)
  • współpraca z organami nadzorującymi,
  • współpraca z organami kontrolnymi, obsługa i koordynacja kontroli zewnętrznych.

 

Oferujemy:

  • pracę pełną ambitnych wyzwań i satysfakcji,
  • dogodną lokalizację oraz komfortowe warunki pracy,
  • możliwość rozwoju, zdobywania wiedzy i nowych doświadczeń,
  • pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • wynagrodzenie adekwatne do zakresu obowiązków i odpowiedzialności.
  • elastyczny czas pracy
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • dogodną lokalizację oraz komfortowe warunki pracy
  • bezpłatne miejsce parkingowe

 

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe – rachunkowość, zarządzanie, finanse
  • co najmniej 3 lata doświadczenie w zarządzaniu zespołem ludzi
  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
  • dobra znajomość nowoczesnych zasad zarządzania finansami
  • umiejętność planowania i zarządzania budżetem
  • umiejętności analityczne
  • umiejętność podejmowania decyzji
  • zdolności organizacyjne
  • biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności w zastosowaniu do analiz finansowych

 

Mile widziane:

  • Dyplom MBA
  • Dodatkowe uprawnienia licencje (np. Ministerstwa Finansów)

 

Benefity:

  • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie w korzystnej cenie (odpłatnie)
  • możliwość skorzystania z pakietu opieki medycznej w korzystnej cenie (odpłatnie)

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji zawierającej CV w terminie do 13.11.2022 r. na adres: praca@pimot.lukasiewicz.gov.pl z dopiskiem „ Zastępca Dyrektora ds. Finansowych i Operacyjnych”.

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2019, poz. 1781, z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

 

DODATKOWE INFORMACJE
Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

W związku z zagrożeniem wywołanym przez SARS-CoV-2 (COVID-19), możliwe jest przeprowadzenie kolejnych etapów naboru w sposób zdalny (online) w ramach wideokonferencji. Aplikowanie na ww. stanowisko oznacza akceptację takiej formy selekcji kandydatów.

Informujemy, że Administratorem danych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Przemysłowy Instytut Motoryzacji z siedzibą w Warszawie przy ul. Jagiellońskiej 55 . Zgodnie z art. 50 ust. 4 ustawy z dnia 21 lutego 2019 r o Sieci Badawczej Łukasiewicz (Dz.U. 2020 poz. 2098, z późn. zm.) informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Skip to content