Ogłoszenie o naborze na stanowisko: Specjalista ds. administracyjno – technicznych

Szanowni Państwo, zapraszamy do udziału w rekrutacji!

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Przemysłowy Instytut Motoryzacji to instytut współtworzący trzecią największą sieć badawczą w Europie. Instytut prowadzi prace badawczo-rozwojowe w dziedzinie motoryzacji. Dlaczego warto do nas dołączyć?

Oferujemy Ci możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie, wsparcie w zdobywaniu nowych umiejętności oraz przyjazne środowisko pracy. Nasza firma stawia na innowacyjność, a Twój wkład ma wpływ na jej rozwój.

Liczba wakatów: 1

Wymiar etatu: pełen etat

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie dokumentacji działu(wniosków zakupowych, opisów księgowych, faktur, protokołów urządzeń dozoru technicznego, rozliczeń finansowych, itp.)
  • Wsparcie w zakresie współpracy z podmiotami gospodarczymi świadczącymi usługi na rzec Instytutu, opisywanie faktur za usługi zewnętrzne
  • Obsługa korespondencji działu, rejestracja zgłoszeń awarii w laboratoriach, pracowniach oraz innych działach,
  • Prowadzenie dokumentacji i książek obiektów budowalnych oraz w porozumieniu z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi w tym zakresie, prowadzenie harmonogramu ich przeglądów
  • Kompletowanie ewidencji czasu pracy wszystkich pracowników i przedstawianie przełożonemu do akceptacji
  • Ewidencjowanie szkoleń BHP, kursów okresowych i jednorazowych podnoszących kwalifikacje pracowników działu. Informowanie i przygotowanie warunków do przeprowadzenia niezbędnych szkoleń pracowników działu
  • Wsparcie w zakresie przygotowywanie OPZ, kosztorysów inwestorskich, innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania przetargowego
  • Przygotowywanie i przesyłanie do zainteresowanych zapytań ofertowych i prowadzenie korespondencji z ofertami

 

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie techniczne
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe
  • Samodzielność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Znajomość pakietu Ms-Office oraz programu do kosztorysowania NORMA
  • Doświadczenie w zakresie pracy na stanowiskach związanych z administrowaniem obiektów budowlanych

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego (kursy, szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne),
  • bezpłatne miejsce parkingowe,
  • pakiet socjalny – dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dofinansowanie do kart Medicoversport,
  • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie w korzystnej cenie (odpłatnie),
  • możliwość skorzystania z pakietu opieki medycznej w korzystnej cenie (odpłatnie).

 

Osoby zainteresowane aplikacją prosimy o przesłanie CV do 07.03.2024 r.

 

KLAUZULA RODO
Klauzula informacyjna dotyczącą przetwarzania danych osobowych – dla zgód na wykorzystanie danych do celów kontaktowych w związku z potencjalnymi rekrutacjami i przekazywaniem informacji o działu jednostek organizacyjnych Sieci Badawczej Łukasiewicz.

Administratorem jest:
Dyrektor Sieć Badawcza Łukasiewicz – Przemysłowy Instytut Motoryzacji ul. Jagiellońska 55, 03-301 Warszawa

DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA: Z administratorem można się skontaktować pisemnie na adres siedziby administratora.
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@pimot.lukasiewicz.gov.pl, lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na potrzeby spełnienia obowiązków pracodawcy, zapewnienia bezpieczeństwa i organizacji pracy, na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy (Dz.U. z 1998r. N21, poz.94 z późn. zm.).

Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane uprawnionym podmiotom, służbom; organom administracji publicznej; sądom i prokuraturze; komornikom sądowym; państwowym i samorządowym jednostkom organizacyjnym oraz innym podmiotom – w zakresie niezbędnym do realizacji zadań publicznych; osobom i jednostkom organizacyjnym, jeżeli wykażą w tym interes prawny; jednostkom organizacyjnym, w celach badawczych, statystycznych, badania opinii publicznej, jeżeli po wykorzystaniu dane te zostaną poddane takiej modyfikacji, która nie pozwoli ustalić tożsamości osób, których dane dotyczą; innym osobom i jednostkom organizacyjnym, jeżeli wykażą interes prawny lub faktyczny w otrzymaniu danych, pod warunkiem uzyskania zgody osób, których dane dotyczą określonych w odrębnych przepisach.

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH: przez czas niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania.

PRAWA PODMIOTÓW DANYCH
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2, zajmującego się ochroną danych osobowych w Polsce lub organu nadzorczego w kraju członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.

ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH: Pani/Pana dane z CV, które złożył Pan/Pani w ramach procesu rekrutacji.
Obowiązek podania danych osobowych wynika z przepisów prawa.

INFORMACJA O PROFILOWANIU I PRZETWARZANIU W SPOSÓB ZAUTOMATYZOWANY:
Pani/pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.

Skip to content