Ogłoszenie o naborze na stanowisko: Zastępca Dyrektora ds. Finansowych i Operacyjnych

Szanowni Państwo, zapraszamy do udziału w rekrutacji.

Poszukujemy osoby, którą cechuje samodzielność, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, sprawność w zarządzaniu zespołem ludzi.

 

Na stanowisku przewidywane są następujące zadania:

  • zarządzanie Działem Organizacyjno-Prawnym, Sekcją Zamówień, Działem Finansowo-Księgowym i Działem Zarządzania Projektami
  • organizacja i realizacja procesów planowania i sprawozdawczości w zakresie działalności i finansów Instytutu, w tym wynikających z wymagań ustawowych
  • organizacja pracy i nadzór nad realizacją działalności podległych działów
  • opracowanie i realizacja polityki rachunkowości Instytutu
  • opracowywanie i wdrażanie procedur wewnętrznych w zakresie gospodarki finansowej i organizacji
  • nadzorowanie prowadzenia gospodarki finansowej Instytutu zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • nadzorowanie i koordynowanie działalności Instytutu w zakresie zakupów usług i dostaw,
  • nadzorowanie i koordynowanie działalności Instytut w zakresie prowadzenia projektów krajowych i międzynarodowych
  • nadzór i koordynacja przy planowaniu oraz realizacji inwestycji pod kątem finansowym
  • monitorowanie i bieżąca analiza wyniku finansowego Instytutu
  • przygotowanie wniosków, opinii i analiz dotyczących wszelkich działań powodujących skutki finansowe dla Instytutu
  • koordynowanie procesów przygotowania biznes planów oraz danych ekonomicznych niezbędnych do składania wniosków lub podpisywania umów na prace badawcze, rozwojowe i wdrożeniowe
  • organizacja i realizacja procesów kontroli wewnętrznej, polegającej na badaniu legalności, rzetelności i prawidłowości dokumentów dotyczących obrotu środkami pieniężnymi i rzeczowymi składnikami majątkowymi
  • współpraca z bankami oraz innymi instytucjami finansowymi oraz organami administracji w zakresie finansów,
  • planowanie podziału środków i sporządzanie raportów z wykorzystania subwencji i dotacji
  • nadzór nad terminowością rozliczeń, w szczególności z tytułu podatków (VAT, CIT, PIT)
  • współpraca z organami nadzorującymi,
  • współpraca z organami kontrolnymi, obsługa i koordynacja kontroli zewnętrznych.

 

Oferujemy:

  • pracę pełną ambitnych wyzwań i satysfakcji,
  • dogodną lokalizację oraz komfortowe warunki pracy,
  • możliwość rozwoju, zdobywania wiedzy i nowych doświadczeń,
  • pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • wynagrodzenie adekwatne do zakresu obowiązków i odpowiedzialności.
  • elastyczny czas pracy
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • dogodną lokalizację oraz komfortowe warunki pracy
  • bezpłatne miejsce parkingowe

 

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe – rachunkowość, zarządzanie, finanse
  • co najmniej 3 lata doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
  • dobra znajomość nowoczesnych zasad zarządzania finansami
  • umiejętność planowania i zarządzania budżetem
  • umiejętności analityczne
  • umiejętność podejmowania decyzji
  • zdolności organizacyjne
  • biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności w zastosowaniu do analiz finansowych

 

Mile widziane:

  • stopień doktora w wymienionych dziedzinach: zarządzanie, prawo lub ekonomia i finanse
  • dodatkowe uprawnienia licencje (np. Ministerstwa Finansów)

 

Benefity:

  • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie w korzystnej cenie (odpłatnie)
  • możliwość skorzystania z pakietu opieki medycznej w korzystnej cenie (odpłatnie)

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji zawierającej CV w terminie do 29.03.2023 r. na adres: praca@pimot.lukasiewicz.gov.pl z dopiskiem „ Zastępca Dyrektora ds. Finansowych i Operacyjnych”.

 

DODATKOWE INFORMACJE
Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

Administrator: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Przemysłowy Instytut Motoryzacji, z siedzibą w Warszawie przy ul. Jagiellońskiej 55, 03-301 Warszawa.

Z administratorem można się skontrować pisemnie pisząc na adres siedziby oraz mailowo pisząc na adres: instytut@pimot.lukasiewicz.gov.pl

Inspektor Ochrony Danych: Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: iod@pimot.lukasiewiz.gov.pl lub poczty tradycyjnej pisząc na adres siedziby administratora z dopiskiem „Dane osobowe”.

Cele i podstawy przetwarzania: Celem przetwarzania jest przeprowadzenie procesu rekrutacji, w tym nawiązanie kontaktu na etapie prowadzenia tego procesu oraz nawiązanie stosunku pracy w przypadku pozytywnego jej zakończenia, a także archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu rekrutacji zgodnie z wymogami prawa powszechnie obowiązującego.

Podstawy przetwarzania:
a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zawarcie umowy o pracę;
b) art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
c) art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO – zgoda

Odbiorcy danych: Dane osobowe mogą być przekazywane następującym odbiorcom danych w zakresie: realizacji usługi niszczenia i archiwizacji dokumentacji; usług zaopatrujących Centrum Łukasiewicz w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne zapewniające sprawne zarządzanie (w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych, dostawcom sprzętu, firmom kurierskim i pocztowym).

Czas przetwarzania danych osobowych: Dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia rekrutacji. Po jej zakończeniu są niszczone. W przypadku, gdy kandydat do pracy wyrazi zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w przyszłych rekrutacjach dane osobowe będą przechowywane 9 miesięcy.

Prawa osób: Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 

W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania jest zgoda wyrażona na podstawie przepisów RODO – prawo do wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.

Podanie danych: Podanie danych osobowych w zakresie wskazanym przepisami Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.

Skip to content