Ogłoszenie o naborze na stanowisko: Specjalista w Dziale Wsparcia Logistycznego

Szanowni Państwo, zapraszamy do udziału w rekrutacji!

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Przemysłowy Instytut Motoryzacji to instytut badawczy współtworzący trzecią największą sieć badawczą w Europie. Przedmiotem działania Instytutu jest prowadzenie prac naukowo badawczych i prac rozwojowych w dziedzinie motoryzacji.

Poszukujemy osoby, którą cechuje duża samodzielność, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, sprawna współpraca w zespole i determinacja w realizacji celów.

Liczba miejsc pracy: 1 etat

 

Zadania na stanowisku:

  • Organizacja i realizacja procesów wsparcia logistycznego działalności bieżącej Instytutu;
  • Organizacja i realizacja procesów utrzymania infrastruktury Instytutu;
  • Organizacja i realizacja procesów utrzymania porządku na terenie Instytutu;
  • Planowanie i realizacja dostaw, usług i robót budowlanych;
  • Gromadzenie i utrzymanie dokumentacji technicznej obiektów oraz instalacji technicznych Instytutu;
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w celu pozyskania decyzji, pozwoleń dotyczących inwestycji budowlanych i modernizacyjnych;
  • Organizacja i realizacja nadzoru nad prowadzonymi w Instytucie inwestycjami, modernizacjami i pracami budowlanym;
  • Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji powykonawczej;
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi Instytutu w zakresie inwestycji, prac modernizacyjnych i remontowych;
  • Organizacja i realizacja procesu zakupów usług i dostaw;
  • Organizacja i obsługa procesów okresowych kontroli obiektów budowlanych;
  • Organizacja i realizacja procesów nadzoru technicznego urządzeń podlegających okresowym przeglądom;
  • Realizacja bieżących zadań logistycznych.

 

Wymagania:

  • znajomość zagadnień branży budowlanej i instalacyjnej w celu prowadzenia dokumentacji i nadzoru inwestycyjnego
  • umiejętność sporządzania kosztorysów budowlanych, przygotowywania umów dla wykonawców zewnętrznych,
  • umiejętność sporządzania SWZ ( specyfikacji warunków zamówienia ), PFU , niezbędnych protokołów koniecznych podczas realizacji robót budowlanych
  • umiejętność przygotowywania wniosków inwestycyjnych do ubiegania się o środki zewnętrzne
  • wykształcenie co najmniej średnie
  • co najmniej 2-letnie doświadczenia zawodowe
  • samodzielność i kreatywność w rozwiązywaniu problemów
  • sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, zaangażowanie
  • umiejętność działania pod presją czasu i organizacji czasu pracy

 

Mile widziane:

  • Profil wykształcenia w zakresie techniki budowlanej;
  • Znajomość przepisów prawa budowlanego;
  • Doświadczenie pracy w instytucie badawczym lub innych instytucjach państwowych;
  • Znajomość zasad funkcjonowania działu techniczno – administracyjnego;
  • Doświadczenie w zakresie kierowania zespołem.

 

Oferujemy:

  • Możliwość rozpoczęcia pracy między godziną 7:00 – 9:00
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Bezpłatne miejsce parkingowe
  • Pakiet socjalny (dofinansowanie do karty Medicoversport, wypoczynku, wypoczynku dzieci, wsparcie socjalne w trudnych sytuacjach)
  • Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie oraz atrakcyjnych pakietów medycznych
  • Możliwość rozwoju zawodowego (studia, szkolenia)
  • Dogodną lokalizację oraz komfortowe warunki pracy
  • Możliwość rozwoju, zdobywania wiedzy i nowych doświadczeń

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji zawierającej CV w terminie do: 30.06.2023

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2019, poz. 1781, z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

 

WARUNKI PRACY
Praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.

 

DODATKOWE INFORMACJE
Realizując obowiązek informacyjny z art. 13 ust. 1 i 2 RODO przekazuje się poniższe informacje.

 

Administrator: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Przemysłowy Instytut Motoryzacji, z siedzibą w Warszawie przy ul. Jagiellońskiej 55, 03-301 Warszawa.
Z administratorem można się skontrować pisemnie pisząc na adres siedziby oraz mailowo pisząc na adres: instytut@pimot.lukasiewicz.gov.pl

Inspektor Ochrony Danych: Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: iod@pimot.lukasiewiz.gov.pl lub poczty tradycyjnej pisząc na adres siedziby administratora z dopiskiem „Dane osobowe”.

Cele i podstawy przetwarzania: Celem przetwarzania jest przeprowadzenie procesu rekrutacji, w tym nawiązanie kontaktu na etapie prowadzenia tego procesu oraz nawiązanie stosunku pracy w przypadku pozytywnego jej zakończenia, a także archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu rekrutacji zgodnie z wymogami prawa powszechnie obowiązującego.
Podstawy przetwarzania:
a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zawarcie umowy o pracę;
b) art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
c) art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO – zgoda

Odbiorcy danych: Dane osobowe mogą być przekazywane następującym odbiorcom danych w zakresie: realizacji usługi niszczenia i archiwizacji dokumentacji; usług zaopatrujących Centrum Łukasiewicz w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne zapewniające sprawne zarządzanie (w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych, dostawcom sprzętu, firmom kurierskim i pocztowym).

Czas przetwarzania danych osobowych: Dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia rekrutacji. Po jej zakończeniu są niszczone. W przypadku, gdy kandydat do pracy wyrazi zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w przyszłych rekrutacjach dane osobowe będą przechowywane 9 miesięcy.

Prawa osób: Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania jest zgoda wyrażona na podstawie przepisów RODO – prawo do wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.

Podanie danych: Podanie danych osobowych w zakresie wskazanym przepisami Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.

Skip to content