PW-2

W 1980 r. PIMOT opracował prototyp nowego samochodu PW-1 z napędem na 4 koła (pojazd wielozadaniowy), wykorzystujący w niewielkim zakresie elementy seryjnego Tarpana. Prototyp był tak obiecujący, że specjaliści instytutu w 1983 r. opracowali następny pojazd PW-2, który po badaniach został zatwierdzony do produkcji w Fabryce Samochodów Rolniczych. W wersji produkcyjne występował pod nazwą Tarpan-Honker i był użytkowany m.in. w Wojsku Polskim.

Ostatnie aktualności:


Dzień Bezpiecznego Kierowcy

Od 18 lat, 25 lipca w Polsce obchodzimy Dzień Bezpiecznego Kierowcy, dzień poświęcony...

Pełni inspiracji po seminarium naukowym z dr. inż. Piotrem Wieczorkiem

Jesteśmy po inspirującym wykładzie pt. „Wyzwania celów klimatycznych...

Kolejne badania systemów automatyzujących jazdę w pojazdach

Wdrażanie pojazdów zautomatyzowanych wymaga zaawansowanych badań m.in. wirtualnych...

Pracownicy Łukasiewicz – PIMOT opublikowali wyniki swojej pracy w czasopiśmie Journal of Intelligent & Robotic Systems

Pracownicy Łukasiewicz – PIMOT: Katarzyna Kijania i Konrad Małek opublikowali wyniki...

Innowacje w akcji: Eksperci Łukasiewicz – PIMOT na FEX 24

Poligon i ekstremalne warunki Poligon, eksperymentalne ćwiczenia wojskowe, zróżnicowane...
Skip to content