Szanowni Państwo, zapraszamy do udziału w rekrutacji!
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Przemysłowy Instytut Motoryzacji to instytut współtworzący trzecią największą sieć badawczą w Europie. Instytut prowadzi prace badawczo-rozwojowe w dziedzinie motoryzacji. Dlaczego warto do nas dołączyć?
Oferujemy Ci możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie, wsparcie w zdobywaniu nowych umiejętności oraz przyjazne środowisko pracy. Nasza firma stawia na innowacyjność, a Twój wkład ma wpływ na jej rozwój.
Liczba wakatów: 1
Wymiar etatu: pełen etat
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie dokumentacji działu(wniosków zakupowych, opisów księgowych, faktur, protokołów urządzeń dozoru technicznego, rozliczeń finansowych, itp.)
- Wsparcie w zakresie współpracy z podmiotami gospodarczymi świadczącymi usługi na rzec Instytutu, opisywanie faktur za usługi zewnętrzne
- Obsługa korespondencji działu, rejestracja zgłoszeń awarii w laboratoriach, pracowniach oraz innych działach,
- Prowadzenie dokumentacji i książek obiektów budowalnych oraz w porozumieniu z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi w tym zakresie, prowadzenie harmonogramu ich przeglądów
- Kompletowanie ewidencji czasu pracy wszystkich pracowników i przedstawianie przełożonemu do akceptacji
- Ewidencjowanie szkoleń BHP, kursów okresowych i jednorazowych podnoszących kwalifikacje pracowników działu. Informowanie i przygotowanie warunków do przeprowadzenia niezbędnych szkoleń pracowników działu
- Wsparcie w zakresie przygotowywanie OPZ, kosztorysów inwestorskich, innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania przetargowego
- Przygotowywanie i przesyłanie do zainteresowanych zapytań ofertowych i prowadzenie korespondencji z ofertami
Nasze wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie techniczne
- Umiejętność pracy w zespole
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe
- Samodzielność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Znajomość pakietu Ms-Office oraz programu do kosztorysowania NORMA
- Doświadczenie w zakresie pracy na stanowiskach związanych z administrowaniem obiektów budowlanych
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego (kursy, szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne),
- bezpłatne miejsce parkingowe,
- pakiet socjalny – dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dofinansowanie do kart Medicoversport,
- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie w korzystnej cenie (odpłatnie),
- możliwość skorzystania z pakietu opieki medycznej w korzystnej cenie (odpłatnie).
Osoby zainteresowane aplikacją prosimy o przesłanie CV do 07.03.2024 r.
KLAUZULA RODO
Klauzula informacyjna dotyczącą przetwarzania danych osobowych – dla zgód na wykorzystanie danych do celów kontaktowych w związku z potencjalnymi rekrutacjami i przekazywaniem informacji o działu jednostek organizacyjnych Sieci Badawczej Łukasiewicz.
Administratorem jest:
Dyrektor Sieć Badawcza Łukasiewicz – Przemysłowy Instytut Motoryzacji ul. Jagiellońska 55, 03-301 Warszawa
DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA: Z administratorem można się skontaktować pisemnie na adres siedziby administratora.
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@pimot.lukasiewicz.gov.pl, lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na potrzeby spełnienia obowiązków pracodawcy, zapewnienia bezpieczeństwa i organizacji pracy, na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy (Dz.U. z 1998r. N21, poz.94 z późn. zm.).
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane uprawnionym podmiotom, służbom; organom administracji publicznej; sądom i prokuraturze; komornikom sądowym; państwowym i samorządowym jednostkom organizacyjnym oraz innym podmiotom – w zakresie niezbędnym do realizacji zadań publicznych; osobom i jednostkom organizacyjnym, jeżeli wykażą w tym interes prawny; jednostkom organizacyjnym, w celach badawczych, statystycznych, badania opinii publicznej, jeżeli po wykorzystaniu dane te zostaną poddane takiej modyfikacji, która nie pozwoli ustalić tożsamości osób, których dane dotyczą; innym osobom i jednostkom organizacyjnym, jeżeli wykażą interes prawny lub faktyczny w otrzymaniu danych, pod warunkiem uzyskania zgody osób, których dane dotyczą określonych w odrębnych przepisach.
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH: przez czas niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania.
PRAWA PODMIOTÓW DANYCH
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2, zajmującego się ochroną danych osobowych w Polsce lub organu nadzorczego w kraju członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH: Pani/Pana dane z CV, które złożył Pan/Pani w ramach procesu rekrutacji.
Obowiązek podania danych osobowych wynika z przepisów prawa.
INFORMACJA O PROFILOWANIU I PRZETWARZANIU W SPOSÓB ZAUTOMATYZOWANY:
Pani/pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.