PW-2

W 1980 r. PIMOT opracował prototyp nowego samochodu PW-1 z napędem na 4 koła (pojazd wielozadaniowy), wykorzystujący w niewielkim zakresie elementy seryjnego Tarpana. Prototyp był tak obiecujący, że specjaliści instytutu w 1983 r. opracowali następny pojazd PW-2, który po badaniach został zatwierdzony do produkcji w Fabryce Samochodów Rolniczych. W wersji produkcyjne występował pod nazwą Tarpan-Honker i był użytkowany m.in. w Wojsku Polskim.

Ostatnie aktualności:


Wizyta przedstawicieli JRC w Łukasiewicz – PIMOT: Partnerstwo dla rozwoju technologii i bezpieczeństwa

17 grudnia 2024 r. gościliśmy przedstawicieli Joint Research Centre (JRC) Komisji...

Łukasiewicz – PIMOT dla klimatu i przyszłości Warszawy

Jesteśmy częścią Platformy „Partnerstwo dla Klimatu” – wyjątkowej inicjatywy m.st....

Prezes Centrum Łukasiewicz z wizytą w Łukasiewicz – PIMOT

6 grudnia 2024 roku, w siedzibie Łukasiewicz – PIMOT gościliśmy Prezesa Centrum...

Odkryj tajemnice pojazdów autonomicznych

  W audycji Piknik Naukowy na falach Trójka – Program 3 Polskiego Radia nasi...

II edycja konferencji naukowo-technicznej pn. „Pojazdy autonomiczne – wyzwania oraz szanse dla gospodarki i obronności państwa” dobiegła końca!

27-28 listopada 2024 r. odbyła się druga edycja konferencji naukowo-technicznej...
Skip to content