Syrena 110

W 1963 r. w celu opracowania nowego pojazdu będącego następcą Syreny, powołano zespół konstruktorów, który składał się z pracowników BKPMot i FSO. W BKPMot opracowano i zbudowano trzy prototypy pojazdu popularnego Alfa, Beta i Delta. Dalsze prace nad rozwojem i wdrożeniem pojazdu wstrzymano, po podjęciu rozmów z włoską firmą FIAT dotyczących zakupu licencji na model 125. Do dnia dzisiejszego przetrwały prawdopodobnie tylko dwa egzemplarze Syreny 110, jeden z nich należy do Narodowego Muzeum Techniki.

Ostatnie aktualności:


Życzenia wielkanocne

 ...

Tech.AD 2025: o przyszłości autonomii pojazdowej

W dniach 16-19 marca 2025 r. w Berlinie eksperci z Grupy Badawczej Nowych...

Łukasiewicz – PIMOT wspiera młode talenty

Od lat angażujemy się w rozwój przyszłych inżynierów, wspierając inicjatywy...

Seminaria 2025

Zapraszamy na cykl Seminariów 2025, podczas których eksperci zaprezentują najnowsze...

Projekt Shift2Zero: Krok w kierunku logistyki zeroemisyjnej

Start europejskiego projektu #Shift2Zero zapowiada zmiany w miejskiej logistyce. Celem...
Skip to content