Skargi/Odwołania
SKARGA/ODWOŁANIE – wyrażenie niezadowolenia przez jakąkolwiek osobę lub organizację, na które oczekuje się odpowiedzi.
Opis procesu:
- Skargi/odwołania można składać pocztą tradycyjną (Sieć Badawcza Łukasiewicz-Przemysłowy Instytut Motoryzacji, ul. Jagiellońska 55, 03-301 Warszawa) lub elektroniczną (instytut@pimot.lukasiewicz.gov.pl).
- Skargi/odwołania powinny zawierać dane identyfikujące osobę lub organizację zgłaszającą oraz dane identyfikujące przedmiot skargi/odwołania, w przeciwnym razie zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
- Skargi/odwołania powinny dotyczyć działalności realizowanej przez Łukasiewicz – PIMOT.
- Skarga/odwołania podlegają rejestracji, o czym zgłaszający jest informowany. Po zarejestrowaniu skargi/odwołania, rozpatrujący skargę/odwołanie dokonuje jej analizy i w ciągu 14 dni udziela odpowiedzi o jej zasadności i trybie dalszego postępowania (jeżeli jest to niezbędne).
- Skargę/odwołanie rozpatruje osoba niezaangażowana w przedmiocie sprawy.
- Rozstrzygnięcie skargi/odwołania powinno nastąpić w ciągu 30 dni od jej otrzymania, o ile zawarta umowa dotycząca przedmiotu skargi/odwołania nie stanowi inaczej.
- Jeżeli jest to zasadne, zgłaszający skargę/odwołanie uzyskuje informację o przyczynie wydłużenia tego terminu.
- Decyzję o uznaniu lub odrzuceniu skargi/odwołania podejmuje Dyrektor Łukasiewicz – PIMOT lub inna osoba uprawniona w systemie zarządzania Łukasiewicz – PIMOT.