Sieć Badawcza Łukasiewicz – Przemysłowy Instytut Motoryzacji poszukuje pracownika na stanowisko:
ZASTĘPCA DYREKTORA DS. FINANSOWYCH i OPERACYJNYCH
Region: mazowieckie
Szanowni Państwo, zapraszamy do udziału w rekrutacji.
Poszukujemy osoby, którą cechuje samodzielność, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, sprawność w zarządzaniu zespołem ludzi.
Na stanowisku przewidywane są następujące zadania:
- zarządzanie Działem Organizacyjno-Prawnym, Sekcją Zamówień, Działem Finansowo-Księgowym i Działem Zarządzania Projektami
- organizacja i realizacja procesów planowania i sprawozdawczości w zakresie działalności i finansów Instytutu, w tym wynikających z wymagań ustawowych
- organizacja pracy i nadzór nad realizacją działalności podległych działów
- opracowanie i realizacja polityki rachunkowości Instytutu
- opracowywanie i wdrażanie procedur wewnętrznych w zakresie gospodarki finansowej i organizacji
- nadzorowanie prowadzenia gospodarki finansowej Instytutu zgodnie z obowiązującymi przepisami
- nadzorowanie i koordynowanie działalności Instytutu w zakresie zakupów usług i dostaw,
- nadzorowanie i koordynowanie działalności Instytut w zakresie prowadzenia projektów krajowych i międzynarodowych,
- nadzór i koordynacja przy planowaniu oraz realizacji inwestycji pod kątem finansowym
- monitorowanie i bieżąca analiza wyniku finansowego Instytutu
- przygotowanie wniosków, opinii i analiz dotyczących wszelkich działań powodujących skutki finansowe dla Instytutu
- koordynowanie procesów przygotowania biznes planów oraz danych ekonomicznych niezbędnych do składania wniosków lub podpisywania umów na prace badawcze, rozwojowe i wdrożeniowe
- organizacja i realizacja procesów kontroli wewnętrznej, polegającej na badaniu legalności, rzetelności i prawidłowości dokumentów dotyczących obrotu środkami pieniężnymi i rzeczowymi składnikami majątkowymi
- współpraca z bankami oraz innymi instytucjami finansowymi oraz organami administracji w zakresie finansów,
- planowanie podziału środków i sporządzanie raportów z wykorzystania subwencji i dotacji
- nadzór nad terminowością rozliczeń, w szczególności z tytułu podatków (VAT, CIT, PIT)
- współpraca z organami nadzorującymi,
- współpraca z organami kontrolnymi, obsługa i koordynacja kontroli zewnętrznych.
Oferujemy:
- pracę pełną ambitnych wyzwań i satysfakcji,
- dogodną lokalizację oraz komfortowe warunki pracy,
- możliwość rozwoju, zdobywania wiedzy i nowych doświadczeń,
- pracę w pełnym wymiarze godzin,
- wynagrodzenie adekwatne do zakresu obowiązków i odpowiedzialności.
- elastyczny czas pracy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- dogodną lokalizację oraz komfortowe warunki pracy
- bezpłatne miejsce parkingowe
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe – rachunkowość, zarządzanie, finanse
- co najmniej 3 lata doświadczenie w zarządzaniu zespołem ludzi
- znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
- dobra znajomość nowoczesnych zasad zarządzania finansami
- umiejętność planowania i zarządzania budżetem
- umiejętności analityczne
- umiejętność podejmowania decyzji
- zdolności organizacyjne
- biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności w zastosowaniu do analiz finansowych
Mile widziane:
- Dyplom MBA
- Dodatkowe uprawnienia licencje (np. Ministerstwa Finansów)
Benefity:
- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie w korzystnej cenie (odpłatnie)
- możliwość skorzystania z pakietu opieki medycznej w korzystnej cenie (odpłatnie)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji zawierającej CV w terminie do 13.11.2022 r. na adres: praca@pimot.lukasiewicz.gov.pl z dopiskiem „ Zastępca Dyrektora ds. Finansowych i Operacyjnych”.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2019, poz. 1781, z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
DODATKOWE INFORMACJE
Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
W związku z zagrożeniem wywołanym przez SARS-CoV-2 (COVID-19), możliwe jest przeprowadzenie kolejnych etapów naboru w sposób zdalny (online) w ramach wideokonferencji. Aplikowanie na ww. stanowisko oznacza akceptację takiej formy selekcji kandydatów.
Informujemy, że Administratorem danych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Przemysłowy Instytut Motoryzacji z siedzibą w Warszawie przy ul. Jagiellońskiej 55 . Zgodnie z art. 50 ust. 4 ustawy z dnia 21 lutego 2019 r o Sieci Badawczej Łukasiewicz (Dz.U. 2020 poz. 2098, z późn. zm.) informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Aktualne oferty pracy:
Nie znaleziono ogłoszeń.