Sieć Badawcza Łukasiewicz – Przemysłowy Instytut Motoryzacji to instytut współtworzący trzecią największą sieć badawczą w Europie. Instytut prowadzi prace badawczo-rozwojowe w dziedzinie motoryzacji. W ramach swojej działalności Instytut realizuje inwestycje na rzecz utrzymania i rozwoju infrastruktury badawczej w tym aparatury badawczej i pomiarowej.
Zakres obowiązków:
- praca na rzecz wsparcia Instytutu w zakresie aktywności projektowej – pozyskiwanie, nadzorowanie i rozliczanie projektów B+R oraz projektów inwestycyjnych, tym analiza dokumentacji niezbędnej do aplikacji wniosków oraz powiązanych aktów prawnych niezbędnych w procedurze pozyskania finansowania,
- współpraca z zespołem oraz kierownikami pozostałych jednostek organizacyjnych przy realizacji zadań,
- cykliczne raportowanie postępu prac i realizacji projektów (koordynacja prac związanych ze sprawozdawczością projektu),
- nadzór nad właściwą dokumentacją dotyczącą realizacji projektu (monitorowanie zmian, aneksowanie umowy projektu, weryfikacja planu budżetowego projektu, itp. oraz nadzór nad zgodnością realizacji projektu zgodnie z zasadami konkursu oraz obowiązującymi przepisami prawa),
- bieżące monitorowanie realizacji poszczególnych projektów w zakresie budżetu, harmonogramu, celów, wskaźników i zadań, rozliczanie finansowe projektów,
- sporządzanie wniosków o płatność oraz raportów do Instytucji Finansujących,
- współpraca z instytucjami wdrażającymi,
- koordynacja prac związanych przygotowaniem dokumentacji do kontroli,
- tworzenie raportów, analiz, zestawień związanych z obsługą procesu zarządzani projektami,
- śledzenie programów finansowania i konkursów projektowych,
- współpraca z Centrum Łukasiewicz w zakresie aktywności projektowej.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 2-letniego doświadczenia, udokumentowanego, pracy w obszarze realizacji rozliczenia projektów współfinansowanych ze środków publicznych krajowych i europejskich – w tym sporządzanie wniosków o płatność, raportów merytorycznych, nadzorowanie realizacji oraz budżetu projektu,
- minimum rocznego doświadczenia, udokumentowanego, na stanowisku związanym z koordynacją projektów (PMO),
- bardzo dobrej znajomości MS Office, w tym w szczególności Excel’a,
- znajomość aktualnych procedur i wytycznych w zakresie prawidłowej realizacji projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, jak również rozliczania projektów, audytu i kontroli,
- samodzielność i kreatywność w opracowywaniu dokumentów i wniosków projektowych,
- doświadczenie, biegła i praktyczna wiedza w zakresie wnioskowania, realizacji i nadzoru nad projektami.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe): Mile widziane szkolenia z zakresu metodyki zarządzani projektami: PRINCE itp.
Oczekujemy:
- determinacji w realizacji wyznaczonych celów
- sumienności w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- samodzielności i kreatywności w rozwiązywaniu problemów
- umiejętności zarządzania zespołem pracowników
- systematyczności i umiejętności organizacji warunków pracy
Oferujemy:
- elastyczny czas pracy
- zadaniowy system rozliczania
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego (kursy, studia, szkolenia)
- dogodną lokalizację oraz komfortowe warunki pracy
- bezpłatne miejsce parkingowe
Benefity:
- pakiet socjalny – dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dofinansowanie do kart Medicoversport
- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie w korzystnej cenie (odpłatnie)
- możliwość skorzystania z pakietu opieki medycznej w korzystnej cenie (odpłatnie)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji zawierającej CV w terminie do 20-02-2022 r. na adres: praca@pimot.lukasiewicz.gov.pl z dopiskiem „specjalista PMO”.
DODATKOWE INFORMACJE
Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
W związku z zagrożeniem wywołanym przez SARS-CoV-2 (COVID-19), możliwe jest przeprowadzenie kolejnych etapów naboru w sposób zdalny (online) w ramach wideokonferencji. Aplikowanie na ww. stanowisko oznacza akceptację takiej formy selekcji kandydatów.
Informujemy, że Administratorem danych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Przemysłowy Instytut Motoryzacji z siedzibą w Warszawie przy ul. Jagiellońskiej 55 . Zgodnie z art. 50 ust. 4 ustawy z dnia 21 lutego 2019 r o Sieci Badawczej Łukasiewicz (Dz.U. 2020 poz. 2098, z późn. zm.) informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.