Sieć Badawcza Łukasiewicz – Przemysłowy Instytut Motoryzacji to instytut badawczy należący od 1 kwietnia 2019 roku do Sieci Badawczej Łukasiewicz – trzeciej największej sieci badawczej w Europie. Przedmiotem działania Instytutu jest prowadzenie prac naukowo badawczych i prac rozwojowych w dziedzinie motoryzacji.
Szanowni Państwo, zapraszamy do udziału w rekrutacji.
Poszukujemy osoby, którą cechuje duża samodzielność, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, sprawna współpraca w zespole i determinacja w realizacji celów.
Zadania:
- praca na rzecz wsparcia Instytutu w zakresie aktywności projektowej – pozyskiwanie, nadzorowanie i rozliczanie projektów B+R oraz projektów inwestycyjnych, tym analiza dokumentacji niezbędnej do aplikacji wniosków oraz powiązanych aktów prawnych niezbędnych w procedurze pozyskania finansowania,
- współpraca z zespołem oraz kierownikami pozostałych jednostek organizacyjnych przy realizacji zadań,
- cykliczne raportowanie postępu prac i realizacji projektów (koordynacja prac związanych ze sprawozdawczością projektu),
- nadzór nad właściwą dokumentacją dotyczącą realizacji projektu (monitorowanie zmian, aneksowanie umowy projektu, weryfikacja planu budżetowego projektu, itp. oraz nadzór nad zgodnością realizacji projektu zgodnie z zasadami konkursu oraz obowiązującymi przepisami prawa),
- bieżące monitorowanie realizacji poszczególnych projektów w zakresie budżetu, harmonogramu, celów, wskaźników i zadań, rozliczanie finansowe projektów,
- nadzór nad rozliczaniem wniosków o płatność,
- współpraca z instytucjami wdrażającymi,
- koordynacja prac związanych przygotowaniem dokumentacji do kontroli,
- tworzenie raportów, analiz, zestawień związanych z obsługą procesu zarządzani projektami,
- śledzenie programów finansowania i konkursów projektowych,
- współpraca z Centrum Łukasiewicz w zakresie aktywności projektowej.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 2-letniego doświadczenia, udokumentowanego, pracy w obszarze realizacji rozliczenia projektów współfinansowanych ze środków publicznych krajowych i europejskich – w tym sporządzanie wniosków o płatność, raportów merytorycznych, nadzorowanie realizacji oraz budżetu projektu,
- minimum rocznego doświadczenia, udokumentowanego, na stanowisku związanym z koordynacją projektów (PMO),
- bardzo dobrej znajomości MS Office, w tym w szczególności Excel’a,
- znajomość aktualnych procedur i wytycznych w zakresie prawidłowej realizacji projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, jak również rozliczania projektów, audytu i kontroli,
- samodzielność i kreatywność w opracowywaniu dokumentów i wniosków projektowych,
- doświadczenie, biegła i praktyczna wiedza w zakresie wnioskowania, realizacji i nadzoru nad projektami.
- Mile widziane szkolenia z zakresu metodyki zarządzani projektami: PRINCE itp.
Oferujemy:
- Elastyczny czas pracy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Bezpłatne miejsce parkingowe
- Pakiet socjalny (np. karty Medicoversport, dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach)
- Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie oraz atrakcyjnych pakietów medycznych
- Możliwość rozwoju zawodowego (studia, szkolenia)
- Dogodną lokalizację oraz komfortowe warunki pracy
- Możliwość rozwoju, zdobywania wiedzy i nowych doświadczeń
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w terminie do 02-12-2021r. na adres: praca@pimot.lukasiewicz.gov.pl
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2019, poz. 1781, z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Informujemy, że Administratorem danych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Przemysłowy Instytut Motoryzacji z siedzibą w Warszawie przy ul. Jagiellońskiej 55 . Zgodnie z art. 50 ust. 4 ustawy z dnia 21 lutego 2019 r o Sieci Badawczej Łukasiewicz (Dz.U. 2020 poz. 2098, z późn. zm.) informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.